Мінцифра розпочинає комунікаційну кампанію оцінки якості адміністративних послуг.

None
Мінцифра розпочинає комунікаційну кампанію оцінки якості адміністративних послуг «Бажаєте, щоб наступний візит став кращим? Розкажіть про останній» у межах першої всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг.

Мета кампанії — проінформувати українців про можливість ділитися враженням про сервіс у ЦНАПах. Адже кожен відгук, скарга або пропозиція допоможуть покращити обслуговування в держорганах.
Період: 01.02.2022 — 01.06.2022 (4 місяці).
Новини
ДПС в кожному регіоні створила «гарячі лінії» для вирішення податкових питань мобілізованих ФОП та ветеранів
17.04.2025 08:29
ДПС в кожному регіоні створила «гарячі лінії» для вирішення податкових питань мобілізованих ФОП та ветеранів Для вирішення податкових питань мобілізованих самозайнятих осіб за дорученням…
Варто діяти”: стартує конкурс грантів на підтримку ветеранського бізнесу
15.04.2025 10:18
Варто діяти”: стартує конкурс грантів на підтримку ветеранського бізнесу
Малий бізнес Рівненщини сплатив до місцевих бюджетів майже 447 мільйонів гривень єдиного податку . Доходи з-за кордону: як українцям уникнути податкових помилок.
15.04.2025 09:44
Малий бізнес Рівненщини сплатив до місцевих бюджетів майже 447 мільйонів гривень єдиного податку Суб’єкти господарювання Рівненщини, які працюють за спрощеною…