Мінцифра розпочинає комунікаційну кампанію оцінки якості адміністративних послуг.

None
Мінцифра розпочинає комунікаційну кампанію оцінки якості адміністративних послуг «Бажаєте, щоб наступний візит став кращим? Розкажіть про останній» у межах першої всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг.

Мета кампанії — проінформувати українців про можливість ділитися враженням про сервіс у ЦНАПах. Адже кожен відгук, скарга або пропозиція допоможуть покращити обслуговування в держорганах.
Період: 01.02.2022 — 01.06.2022 (4 місяці).
Новини
ДБР суттєво нарощує результативність щодо боротьби з корупцією: за місяць кількість скерованих до суду обвинувальних актів зросла ще на пів тисячі (ІНФОГРАФІКА)
09.12.2025 16:58
ержавне бюро розслідувань продовжує системну роботу з викриття корупційних та службових злочинів, забезпечуючи невідворотність покарання для посадовців, правоохоронців та інших осіб, причетних до…
Леся Карнаух: Знаходимо оптимальні рішення у відкритому спілкуванні з бізнесом
08.12.2025 14:21
Леся Карнаух: Знаходимо оптимальні рішення у відкритому спілкуванні з бізнесом Актуальним питанням бізнесу та новим рішенням у сфері адміністрування податків була присвячена традиційна…
Надходження до місцевих бюджетів Рівненщини зросли: відповідальність платників формує фінансову стійкість громад
05.12.2025 09:24
Надходження до місцевих бюджетів Рівненщини зросли: відповідальність платників формує фінансову стійкість громад За січень – листопад 2025 року платники податків Рівненщини…