Розгляд звернень громадян здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян". З метою ефективного реагування на звернення громадян, згідно із статтею 5 цього Закону, встановлено наступні вимоги до оформлення офіційного звернення громадян:
1. У зверненні має бути зазначено:
- прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина
- викладені суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги
2. Звернення може бути і усним (викладеним громадянином на особистому прийомі), і письмовим (надісланим поштою). При цьому письмове звернення має бути підписане заявником (заявниками) особисто і з зазначенням дати.
Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями.
Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті.
Голові Варковицької сільської ради Парфенюку Ю.В.
_____________________________
/прізвище, ім’я, по батькові, соціальний стан
/ветеран праці, учасник війни, учасник бойових
дій, учасник ліквідації аварії на ЧАЕС,
одинока мати, члени багатодітної сім’ї,
дитина війни, пенсіонер тощо/,
домашня адреса заявника
З А Я В А
СТИСЛИЙ ВИКЛАД ПОРУШЕНОГО ПИТАННЯ.
/ДАТА/ /ПІДПИС/
Примітка:
авторам звернень з питання надання матеріальної допомоги
на лікування до заяви необхідно додати :
- довідку з лікарні, чи направлення на лікування, копії епікризів про хворобу;
- ксерокопію паспорта та ідентифікаційного коду;
- довідку реквізитів банку;
- копію посвідчення ( учасник війни, учасник бойових дій, учасник ліквідації аварії на ЧАЕС, "Мати – героїня" тощо);