Користування надрами Рівненщини додало бюджетам майже 20 мільйонів гривень ренти
За підсумками двох місяців 2023 року суб’єкти господарювання спрямували до бюджету 18,9 мільйонів гривень рентної плати за користування надрами.
Загальна сума сплаченої ренти перевищує надходження відповідного періоду 2022 року на понад 1 млн гривень.
Зокрема, за користування надрами для видобування бурштину в області сплачено 4,8 мільйона гривень, що в п’ять разів перевищує минулорічні надходження.
У Головному управлінні ДПС у Рівненській області наголошують: фінансові умови для ефективної протидії ворогу та виконання державою соціальних зобов’язань залежать від податкової дисципліни кожного платника. Тому вагомий внесок у майбутню перемогу над загарбником робить кожен, хто дотримується вимог податкового законодавства.
Нагадаємо, що про стан розрахунків з бюджетом, реєстраційні та облікові дані, результати обробки податківцями звітів і строки подання звітності та сплати податків можна дізнатися через Електронний кабінет та сервіс «InfoTAX».
Платники податків можуть сплачувати податки та збори через Електронний кабінет
Головне управління ДПС у Рівненській області повідомляє, що платник податків в меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету має доступ до своїх особових рахунків із сплати податків, зборів та інших платежів. При зверненні до зазначеного меню відображається зведена інформація станом на момент звернення, що містить інформацію по кожному виду платежу, зокрема, бюджетний рахунок на поточну дату.
Меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету надає можливість фізичним особам після ідентифікації за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної карти або за допомогою QR-коду. Для юридичних осіб можливість сплати податків, зборів та платежів через Електронний кабінет не реалізована.
З інформацією щодо сплати податків, зборів, платежів фізичними особами можна ознайомитись в меню «Стан розрахунків з бюджетом» розділу «Допомога» Електронного кабінету.
Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua , а також через вебпортал ДПС.
Для отримання довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи платнику податків необхідно подати заяву
Головне управління ДПС у Рівненській області інформує, що відповідно до пункту 179.3 статті 179 Податкового кодексу України платники податку – резиденти, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, зобов’язані подати до контролюючого органу податкову декларацію про майновий стан і доходи не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду.
Контролюючий орган протягом 30 календарних днів після надходження Декларації зобов’язаний перевірити визначене податкове зобов’язання, сплату належної суми податку і видати довідку про таку сплату та про відсутність податкових зобов’язань з цього податку, що подається до органів митного контролю під час перетину митного кордону і є підставою для проведення митних процедур.
За зверненням платника податку контролюючий орган, до якого було подано Декларацію, видає довідку про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або про відсутність податкових зобов’язань) за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 568.
Відповідно до пп. 2 – 4 Порядку оформлення і видачі довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи, затвердженого Наказом № 568, Довідка видається безоплатно на підставі заяви платника податків про видачу Довідки за формою, наведеною у додатку до Порядку № 568 та поданої Декларації.
Заява та Декларація подаються платником податків (уповноваженим представником) до контролюючого органу за місцем податкового обліку, а тими платниками податків – фізичними особами (крім самозайнятих осіб), які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання (тимчасово переміщені особи), – до будь-якого контролюючого органу.
Згідно з п. 6 Порядку № 568 контролюючий орган після надходження Декларації зобов’язаний перевірити:
достовірність визначених у декларації доходів шляхом звірки з даними, наявними в інформаційних системах контролюючого органу;
обґрунтованість застосування ставок податку на доходи фізичних осіб, військового збору;
правильність визначення податкових зобов’язань та повноту їх сплати.
Для фізичних осіб – платників податку – резидентів, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, Довідка дійсна протягом 60 календарних днів з дати її видачі за наявності документа, що посвідчує особу (п. 9 Порядку № 568).
Така Довідка видається за відсутності заборгованості зі сплати податку на доходи фізичних осіб та військового збору.
Отримати витяг з реєстру платника єдиного податку можна через Електронний кабінет
Головне управління ДПС у Рівненській області звертає увагу платників податків, що Електронний кабінет - це найбільш популярний сервіс податкової служби, який є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом.
Завдяки використанню Електронного кабінету скорочується час на оформлення та подання звітності до органів податкової служби, підвищується оперативність надання та якість звітності, знижуються корупційні ризики завдяки уникненню безпосереднього спілкування з представниками контролюючих органів.
Відповідно до п. 299.9 ст. 299 Податкового кодексу України за бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно у контролюючому органі за місцем податкової адреси отримати (у тому числі в електронному вигляді) витяг з реєстру платників єдиного податку (далі – витяг). Строк надання витягу для зареєстрованих платників єдиного податку не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту, а для суб’єктів господарювання, які подали заяву щодо переходу на спрощену систему оподаткування, – двох робочих днів з дня надходження запиту. Витяг діє до внесення змін до реєстру.
Форми запиту про отримання витягу та витягу затверджені наказом Міністерства фінансів України від 16.07.2019 № 308.
Форма запиту передбачає проставляння платником податків відмітки у полі «Спосіб отримання витягу», а саме, безпосередньо в контролюючому органі або в електронному вигляді.
Фізична особа – підприємець – платник єдиного податку першої – третьої групи може в меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету створити, підписати та надіслати до відповідного органу ДПС запит про отримання витягу за формою F1302101.
У разі надсилання запиту за формою F1302101 з відміткою «в електронному вигляді» у полі «Спосіб отримання витягу», платник єдиного податку отримує в електронній формі витяг з реєстру платників єдиного податку за формою F1402101 у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету.
Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.
При цьому роздрукований електронний витяг в паперовому вигляді не вважається оригіналом.