Рівненщина: понад 7,7 млрд грн – надходження податків, зборів та платежів від платників краю до місцевих бюджетів
За 10 місяців 2024 року платники податків забезпечили місцеві бюджети Рівненщини податковими надходженнями на понад 7 млрд 714 млн гривень.
Порівняно з надходженнями за відповідний період минулого року це на 1 млрд 465 млн грн, або на 23 відс. більше.
За словами в.о.начальника Головного управління ДПС у Рівненській області Андрія Троцка, найбільша частка надходжень до бюджетів громад належить податку на доходи фізичних осіб – понад 5 млрд гривень. Також значну частку надходжень отримано за рахунок сплати місцевих податків, зокрема єдиного податку та податку на майно.
Дякуємо платникам за сумлінну сплату податків!
Громадяни можуть скористатись правом на нарахування податкової знижки до 31 грудня 2024 року
Головне управління ДПС у Рівненській області нагадує фізичним особам, що відповідно до п.п. 14.1.170 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, – це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку – резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів – фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати та/або у вигляді дивідендів, у випадках, визначених ПКУ.
Звертаємо увагу, що вдповідно до п.п. 166.4.3 п. 166.4 ст. 166 ПКУ якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним, не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.
Тож, подати декларацію про майновий стан і доходи з метою отримання податкової знижки за витратами, понесеними у 2023 році, можна до 31 грудня 2024 року (включно).
Для подання декларації рекомендуємо скористатись мобільним застосунком Моя податкова або ж Електронним кабінетом платника (https://cabinet.tax.gov.ua/).
Бажаєте отримувати документ через Електронний кабінет? – подайте відповідну Заяву
Щоб отримувати кореспонденцію з податкової служби в електронному вигляді, платнику податків необхідно у режимі «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету заповнити «Заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет» (J/F 1391602) і подати її до контролюючих органів.
Для подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет необхідно:
1. Увійти до приватної частини Електронного кабінету.
2. Обрати режим «Введення звітності».
У панелі інструментів режиму «Введення звітності» натиснути Створити.
Обрати рік, місяць у якому формується та подається заява та тип звітності (F(J) 13 Запити). Зі списку документів обрати форму заяви (F/J 1391602 – Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет).
Поля регіон та район заповнюються автоматично.
Заповнити форму документа.
У формі заяви вказати електронну адресу, реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично.
Перевірити наявність та правильність заповнення полів заяви натиснувши Перевірити.
Після успішного заповнення Зберегти заяву.
3. Підписати та відправити документ до контролюючого органу.
Через певний час користувач отримує: Відповідь № 1 (Квитанція №1, яка засвідчує факт і час отримання електронного документа), Відповідь № 2 (Квитанція № 2, яка засвідчує факт і час приймання (неприймання) чи реєстрації електронного документа).
Отриману Квитанцію № 2 можна переглянути та завантажити у підрежимі «Вхідні» режиму «Вхідні/вихідні документи».
Звертаємо увагу, що платник податків один раз протягом року може надіслати контролюючому органу через Електронний кабінет заяву про відмову отримувати документ через Електронний кабінет за формою згідно з додатком 4 до Наказу № 637 – F/J 1391702 у разі необхідності.
Сплатити податки громадяни можуть через Електронний кабінет
Якщо фізичній особі необхідно сплатити податки, то це можна зробити швидко, не виходячи з дому. Платник податків (фізична особа) в особистому кабінеті може сплатити податок, скориставшись однією із запропонованих платіжних систем.
Для сплати через Електронний кабінет необхідно у меню «Стан розрахунків з бюджетом»:
- обрати податок (платіж),
- сканувати QR-код,
- підтвердити операцію
або
- обрати одну із платіжних систем,
- вказати реквізити платіжної карти,
- підтвердити операцію.
Платіжне доручення автоматично заповнюється на підставі облікових даних платника та відомостей щодо рахунків для зарахування платежів до бюджету.
Презентаційні матеріали щодо сплати податків платником податків (фізичною особою) в Електронному кабінеті можна переглянути тут.