ЗастосуванняРРО/ПРРО є обов’язковим при проведенні розрахунків у готівковій формі або з використанням електронних платіжних засобів за продані товари, у тому числі через Інтернет-платформи

04.06.2024

Ліцензування продажу підакцизних товарів додало бюджетам територіальних громад Рівненщини понад 7,7 мільйона гривень

За чотири місяці 2024 року до місцевих бюджетів Рівненської області надійшло 7 млн 734 тис гривень плати за ліцензії на продаж підакцизної продукції.

Порівняно з січнем-квітнем минулого року надходження від плати за ліцензії зросли на 0,3 млн гривень.

Зокрема, платники сплатили:

  • за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами – 6,4 млн грн;
  • за ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами 0,547 млн грн;
  • за ліцензіїї на право зберігання пального 0,436 млн грн;
  • за ліцензії на право оптової та роздрібної торгівлі пальним – 0,314 млн гривень.

Нагадаємо, ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями видаються територіальними органами ДПС. Для отримання ліцензії суб'єкт господарювання подає до органу ліцензування за місцем провадження діяльності заяву у довільній формі. Якщо платник під час продажу підакцизних товарів використовує програмні РРО у місці торгівлі, то у заяві він зазначає їх перелік, фіскальні номери, дату реєстрації в контролюючому органі та назву моделі ПРРО.

ЗастосуванняРРО/ПРРО є обов’язковим при проведенні розрахунків у готівковій формі або з використанням електронних платіжних засобів за продані товари, у тому числі через Інтернет-платформи

Головне управління ДПС у Рівненській області вкотре звертає увагу суб’єктів господарювання, що правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій та програмних реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг визначає Закон України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі громадського харчування та послуг» із змінами (далі – Закон № 265).

При цьому застосування РРО/ПРРО є обов’язковим при проведенні розрахунків у готівковій формі та/або з використанням електронних платіжних засобів за продані товари, у тому числі через відомі Інтернет-платформи.

Акцентуємо увагу, що виконання вимог законодавства, напряму чи опосередковано пов’язаного із поповненням державної скарбниці, є обов’язком кожного платника податків.

Крім того, видача чеків РРО/ПРРО є забезпечення можливості покупцям товарів захистити свої права як споживачів.

Сподіваємось на високий рівень правової свідомості суб’єктів господарювання та належне і добросовісне виконання обов’язків платниками податків.

Нагадуємо, що для забезпечення контролю за діяльністю суб’єктів господарювання сфери торгівлі, громадського харчування та послуг функціонує сервіс для громадян – чат-бот «StopViolationBot» в месенджері Telegram.

Чат-бот – ефективний та сучасний засіб комунікації, який дозволяє 24/7 оперативно поінформувати ДПС про факти виявлених порушень законодавства.

За допомогою чат-боту можна повідомити податкову службу про:

незастосування РРО/ПРРО, невидачу чеків;

відмову у розрахунку банківською карткою;

торгівлю без ліцензій, порушення порядку реалізації підакцизної продукції;

завищення цін на продовольчі товари, лікарські засоби, пальне;

неоформлення трудових відносин з найманими працівниками;

здійснення господарської діяльності без державної реєстрації.

Після опрацювання отриманої інформації ДПС будуть вжиті заходи відповідного реагування для припинення порушень або незаконної діяльності.

Послуги, які надаються Контакт-центром ДПС

Контакт-центр ДПС (далі – Контакт-центр) надає суб’єктам господарювання та громадянам (далі – абоненти) інформаційно-довідкові послуги з питань оподаткування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДПС, а також щодо роботи Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС.

Відповіді надаються за визначенням абонента: телефоном, факсом, електронною поштою.

Також Контакт-центр приймає:

звернення заявників на сервіс «Пульс»;

усні звернення громадян відповідно до Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» зі змінами та доповненнями;

інформацію фізичних та юридичних осіб про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України від 16 вересня 2014 року № 1682-VII «Про очищення влади» зі змінами та доповненнями;

повідомлення від працівників ДПС та її територіальних органів про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень вимог Закону України від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII «Про запобігання корупції» (із змінами та доповненнями), вчинені іншими працівниками ДПС та її територіальних органів.

Поділитися: