До завершення кампанії декларування доходів громадян залишився тиждень. На Рівненщині представники бізнесу отримали 7305 ліцензій

До завершення кампанії декларування доходів громадян залишився тиждень

За три місяці 2025 року на Рівненщині, в рамках кампанії декларування доходів громадян, подано 2683 декларації про майновий стан і доходи. Всього жителі області задекларували 359,6 млн грн отриманих торік доходів. Це на 135,7 млн грн більше проти аналогічного періоду минулого року.

У поданих річних податкових деклараціях громадяни визначили до сплати 12 млн грн податку на доходи фізичних осіб та 3,2 млн грн військового збору.

Понад 1 млн грн доходів задекларували 37 платників податків на загальну суму 56,9 млн гривень.

Нагадаємо, що декларацію про майновий стан і доходи можна подати дистанційно. Зокрема, за посередництвом електронного кабінету у режимі «ЕК для громадян» електронний сервіс «Податкова декларація про майновий стан і доходи» дозволяє сформувати декларацію та подати її до контролюючого органу з копіями первинних документів, у т. ч. для використання права на податкову знижку. При складанні декларації в електронному кабінеті платника здійснюється часткове автоматичне заповнення декларації на підставі облікових даних платника, відомостей про отримані доходи, наявних у Державному реєстрі фізичних осіб, та відомостей про об’єкти нерухомого чи рухомого майна.

Тож, якщо ви ще не подали декларацію, саме час це зробити. Деклараційна кампанія триває до 1 травня 2025 року!

Як подати декларацію – детальніше за посиланням: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/866521.html.

Про терміни подання декларації: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/865606.html.

Як отримати податкову знижку: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/870381.html.

Оподаткування доходів за кордоном: що варто знати українцям? https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/874065.html.

На Рівненщині представники бізнесу отримали 7305 ліцензій

У січні – березні 2025 року суб’єкти господарювання Рівненщини отримали в Головному управлінні ДПС в області 7305 дозвільних документів на право обігу підакцизних товарів.

Зокрема, найбільше видано ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та рідинами, що використовуються в електронних сигаретах – 6126 ліцензій.

Також податківці видали 164 ліцензії на роздрібну торгівлю пальним, 47 - на оптову торгівлю пальним за відсутності місць оптової торгівлі та 916 - на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання та/або промислової переробки.

Надходження плати за ліцензії на право торгівлі та зберігання підакцизної продукції за три місяці поточного року становили 55,6 млн гривень.

Нагадуємо, що для отримання ліцензії на право провадження відповідного виду господарської діяльності необхідно подати заяву до Головного управління Державної податкової служби за місцем здійснення торговельної діяльності. Подати заяву заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом) чи заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на сайті: http://cabinet.tax.gov.ua.

До уваги мобілізованих ФОП та ветеранів: у разі неможливості виконання податкового обов’язку необхідно подати заяву на звільнення від сплати податків

Головне управління ДПС у Рівненській області інформує, що платник єдиного податку (першої або другої групи), який мобілізований у період дії воєнного стану в Україні, у разі неможливості виконання податкового обов’язку має право подати заяву разом з відповідними документами до контролюючого органу відповідно до Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов’язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 № 225, на підставі якої контролюючим органом скасовуються нарахування єдиного податку в інтегрованій картці платника за весь період мобілізації фізичної особи – підприємця у період дії воєнного стану в Україні та приймається рішення про скасування податкових вимог.

Після демобілізації необхідно у строки, визначені п. 25 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, подати до контролюючого органу за місцем податкової реєстрації заяву щодо звільнення від обов’язку сплати єдиного податку та копію військового квитка або копію іншого документа, виданого відповідним державним органом, із зазначенням даних про призов такої особи на військову службу за призовом під час мобілізації.

Звертаємо увагу, що для вирішення податкових питань мобілізованих самозайнятих осіб в Головному управлінні ДПС у Рівненській області організовано роботу «гарячих ліній», де можна отримати консультації щодо адміністрування податків, звільнення від податкових зобов’язань мобілізованих ФОП та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність.

Якщо ви маєте питання як і коли підтвердити звільнення від сплати податків і подання звітності ФОП на період мобілізації, як повернутися до підприємницької діяльності після військової служби, - телефонуйте на «гарячі лінії»: (0362) 692-523, (0362) 692-557, (03656) 4-61-94, (0362) 63-37-50, (0362) 64-28-24, (03636) 2-39-91.

Податкові послуги для громадян на порталі Дія

З метою скорочення переліку документів, які подаються в паперовій формі для отримання будь-яких послуг та забезпечення населення якісними послугами адміністративного характеру в електронній формі, для реалізації основної ідеї цифровізації державних послуг на порталі Дія можна отримати такі популярні послуги, як:

отримання відомостей з Державного реєстру про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідченої кваліфікованою електронною печаткою ДПС (Довідка про доходи);

реєстрація в державному реєстрі фізичних осіб-платників податків (віком 14-18) років під час оформлення паспорта громадянина України вперше (ID 14); реєстрації дитини в ДРФО під час державної реєстрації народження; відображення в електронному вигляді інформації, що міститься в Картці платника податків у мобільному додатку Дія (цифровий реєстраційний номер платника податків (еРНКОПП));

відображення в електронному вигляді інформації, що міститься у цифрових документах, під час процедур реєстрації, внесення змін або отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб (Шеринг документів).

Крім того, на сьогодні через Портал Дія для фізичних осіб - підприємців забезпечено можливість подання до контролюючих органів електронних документів заяв та податкової звітності, а також отримання відомостей про об'єкти, які підлягають оподаткуванню.

Submenu
Новини
До завершення кампанії декларування доходів громадян залишився тиждень. На Рівненщині представники бізнесу отримали 7305 ліцензій
24.04.2025 12:47
До завершення кампанії декларування доходів громадян залишився тиждень За три місяці 2025 року на Рівненщині, в рамках кампанії декларування доходів громадян, подано 2683…
ДПС в кожному регіоні створила «гарячі лінії» для вирішення податкових питань мобілізованих ФОП та ветеранів
17.04.2025 08:29
ДПС в кожному регіоні створила «гарячі лінії» для вирішення податкових питань мобілізованих ФОП та ветеранів Для вирішення податкових питань мобілізованих самозайнятих осіб за дорученням…
Варто діяти”: стартує конкурс грантів на підтримку ветеранського бізнесу
15.04.2025 10:18
Варто діяти”: стартує конкурс грантів на підтримку ветеранського бізнесу