Платники Рівненщини сплатили до зведеного бюджету майже 13 мільярдів гривень
Рівненські платники податків демонструють відповідальну позицію та підтримують фінансову стійкість держави, незважаючи на складні умови воєнного часу.
За січень–червень поточного року до зведеного бюджету країни від платників області надійшло 12 мільярдів 650 мільйони гривень податків і зборів. Це на 3,7 мільярда гривень, або 41% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Про це повідомив начальник Головного управління ДПС у Рівненській області Сергій Вінніченко.
Зокрема, до державного бюджету надійшло 7,4 млрд грн, що більше як за шість місяців минулого року на 2,8 млрд гривень. Відповідно доходи місцевих бюджетів склали 5,3 млрд грн, що забезпечує сталу фінансову підтримку громад.
Крім того, до бюджету країни з початку року надійшло понад 8 млрд грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що перевищує показник відповідного періоду минулого року на 1,8 млрд гривень.
«Своєчасна та відповідальна сплата податків — це внесок кожного платника у зміцнення державного бюджету, життєздатність громад та обороноздатність країни», — наголосив керівник податкової служби області.
Щиро дякуємо платникам за фінансову підтримку держави!
Місцеві бюджети Рівненщини отримали понад 5 мільярдів гривень податкових надходжень
Упродовж шести місяців 2025 року до місцевих бюджетів територіальних громад Рівненщини надійшло 5,3 мільярди гривень. Основну частину надходжень забезпечили три ключові джерела податків.
Найбільшим джерелом поповнення місцевих скарбниць став податок на доходи фізичних осіб (ПДФО) — 3 мільярди 625 мільйонів гривень.
Друге місце за обсягами займає єдиний податок, який сплатили суб’єкти господарювання на спрощеній системі — 860 мільйонів гривень.
Також суттєвий внесок у бюджети громад забезпечила плата за землю — 403 мільйони гривень.
Начальник Головного управління ДПС у Рівненській області Сергій Вінніченко зазначає: «Ці кошти — результат сумлінної сплати податків мешканцями та бізнесом області. Вони є надійним фінансовим фундаментом для життєзабезпечення громад і підтримки обороноздатності держави в умовах війни».
Податкова служба Рівненщини висловлює вдячність усім, хто відповідально виконує свої зобов’язання перед державою, зміцнюючи стабільність регіону та країни загалом.
Поверніть частину витрат на навчання – оформіть податкову знижку
Податкова знижка — це компенсація частини витрат на навчання. Ви можете повернути до 18% від сплаченої суми, якщо працюєте офіційно та сплачуєте ПДФО.
Що компенсується? Оплата навчання у: садочках, школах, профтехучилищах, університетах. Не компенсується: курси, військова кафедра, навчання за кордоном. Головне, що витрати мають бути на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти.
Можуть скористатись таким правом студенти (якщо мають офіційний заробіток з якого сплачують податки) або члени родини 1-го ступеня спорідненості (батьки, чоловік, дружина).
Коли подавати декларацію? До 31 грудня 2025 року — за витрати у 2024 році.
Якщо ви до кінця податкового року, наступного за звітним, не скористаєтесь правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься
Скільки повертають? 18% від витрат на навчання, але не більше суми вашого сплаченого ПДФО. Алгоритм розрахунку простий: від зарплати за рік слід відняти плату за навчання за вказаний період та отриману суму помножити на 18% (ставка податку). Далі, отриману суму слід відняти від суми податку із заробітної плати, сплаченого за рік (ця сума зазначається у довідці від роботодавця). Так ви дізнаєтеся, скільки грошей вам має повернути держава за оплату освітніх послуг.
Необхідні документи: паспорт, РНОКПП, декларація про майновий стан і доходи, довідка про зарплату, договір з навчальним закладом, квитанції про оплату, документ про споріднення (свідоцтво про народження або шлюб), реквізити рахунку.
Подати можна: особисто у Центрах обслуговування платників, поштою, через застосунок "Моя податкова" або в Електронному кабінеті платника.
Повернення коштів: протягом 60 днів після подання документів.
Не втрачайте своє! Запитайте у фахівців (телефонии «гарячих ліній» за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/garyachi-linii-teritorial) або дізнайтеся більше онлайн https://rv.tax.gov.ua/deklaratsiyna-kampaniya-2025/.
Бізнесу на замітку: приєднуйтесь до проєкту «Територія високого рівня податкової довіри»
Головне управління ДПС у Рівненській області нагадує платникам податків про можливість долучитися до проєкту «Територія високого рівня податкової довіри», реалізованого ДПС для імплементації норм Закону України від 18 червня 2024 року № 3813-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства», що передбачає особливості податкового адміністрування під час воєнного стану для платників з високим рівнем добровільної податкової дисципліни.
Що отримує бізнес, долучившись до проєкту? Учасники програми отримують статус платника податків з високим рівнем дотримання податкового законодавства та цілий перелік переваг: мораторій на проведення окремих видів перевірок, скорочені строки проведення камеральних та документальних перевірок при бюджетному відшкодуванні, швидше отримання індивідуальних податкових консультацій, персональний комплаєнс-менеджер — для оперативної підтримки.
Комплаєнс-менеджер: ваш особистий податковий радник. Учасники матимуть змогу отримувати: усні консультації телефоном або у відеоформаті; відповіді на запити через електронну пошту чи Електронний кабінет; підтримку у складних або нестандартних податкових ситуаціях.
Це — зручний та сучасний підхід для відповідального бізнесу, що прагне діяти прозоро та ефективно.
Як долучитися до проєкту? На субсайті ДПС України «Територія високого рівня податкової довіри» можна: перевірити критерії відбору; дізнатися про переваги; перевірити власні податкові показники; ознайомитися з середніми показниками по галузі.
Формування переліку учасників відбувається щоквартально — не пізніше останнього робочого дня березня, травня, серпня та листопада.
Середні галузеві показники, які використовуються для формування переліку, оприлюднюються протягом 5 робочих днів після затвердження.