27 квітня 2022 року

З 17 березня 2022 року відновлено проведення фактичних перевірок суб’єктів господарювання
В Головному управлінні ДПС у Рівненській області інформують, що відповідно до норм чинного законодавства відновлено проведення фактичних перевірок суб’єктів господарювання, як юридичних, так і фізичних осіб - підприємців.
Зокрема, відповідно до п. 80.2.2 та 80.2.3 статті 80 Податкового кодексу України, з 17 березня 2022 року податкові органи можуть проводити фактичні перевірки за наявності хоча б однієї з таких підстав:
- у разі наявності та/або отримання в установленому законодавством порядку інформації від державних органів або органів місцевого самоврядування, яка свідчить про можливі порушення платником податків законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи, зокрема, щодо здійснення платниками податків розрахункових операцій, у тому числі із забезпеченням можливості проведення розрахунків за товари (послуги) з використанням електронних платіжних засобів, ведення касових операцій, наявності патентів, ліцензій, та інших документів, контроль за наявністю яких покладено на контролюючі органи, виробництва та обігу підакцизних товарів;
- письмового звернення покупця (споживача), оформленого відповідно до закону, про порушення платником податків установленого порядку проведення розрахункових операцій, у тому числі із забезпеченням можливості проведення розрахунків за товари (послуги) з використанням електронних платіжних засобів, касових операцій, патентування або ліцензування.
Законом України №2120 внесено зміни до абз.10 п.52-2 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу, відповідно до яких, відтепер фактичні перевірки, які були розпочаті до 18 березня 2020 року та не були завершеними, або були тимчасово зупинені на період по останній календарний день місяця, в якому завершується дія карантину, можуть бути поновлені (продовжені) та проведені без прийняття будь-яких додаткових рішень контролюючим органом.
Крім цього, з 17 березня податківцям надано право складати протоколи на ФОП та посадових осіб юридичної особи про адміністративні правопорушення за порушення порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги), у тому числі перевищення граничних сум розрахунків готівкою, не забезпечення можливості розрахунків за товари з використанням платіжного терміналу.
У разі виявлення таких порушень до суб’єкта господарювання застосовується штраф у розмірі від 100 до 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (1700 грн – 3400 грн), при повторному порушенні від 500 до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (8500 грн – 17000 грн).
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX
Дія Сіті: види діяльності для ІТ-компаній розширено
Головне управління ДПС у Рівненській області інформує, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.04.2022 року № 467 (далі – Постанова), розширено кваліфіковані види діяльності Дія Сіті.
З дати набрання чинності Постанови, а саме з 20 квітня, резидентами Дія Сіті можуть стати компанії, які займаються:
- розробкою, запровадженням та технологічною підтримкою продуктів рішень міжнародних карткових платіжних систем;
- виробництвом та реалізацією електронних компонентів і плат, комп’ютерів і периферійного устаткування, обладнання зв’язку, інструментів та обладнання для вимірювання, дослідження та навігації, оптичних приладів і фотографічного устаткування для використання в оборонній (безпековій), промисловій та побутовій сфері;
- наданням у користування потужностей з обробки та зберігання даних у сфері інформатизації обчислювальна інфраструктура) у вигляді хмарного (віртуального) дата центру, ресурсів віртуальної інфраструктури;
- наданням послуг із зберігання та обробки інформації з використанням функціональності ліцензійного програмного забезпечення, а також надання інфраструктури для зберігання та обробки даних і розміщення (хостингу) комп’ютерного обладнання в центрі обробки даних.
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX
Особливості реєстрації податкових накладних в період дії воєнного стану
В ГУ ДПС у Рівненській області інформують суб’єктів господарювання, що тимчасово, на період дії правового режиму воєнного стану, з врахуванням того, що платники ПДВ не мають можливості реєструвати в ЄРПН податкові накладні та розрахунки коригування до них, платники податку за операціями з придбання товарів/послуг, за якими в Єдиному реєстрі податкових накладних постачальниками не зареєстровано податкові накладні та/або розрахунки коригування до них, включають до складу податкового кредиту звітного періоду суми ПДВ, сплачені (нараховані) у складі вартості придбаних товарів/послуг, на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, складених (отриманих) платником податку за операціями з придбання товарів/послуг відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
Враховуючи вищезазначене, платники податків протягом шести місяців після припинення або скасування дії воєнного стану зобов’язані:
- забезпечити реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних всіх податкових накладних та розрахунків коригування, реєстрація яких відстрочена на період дії воєнного стану;
- уточнити (привести у відповідність) податковий кредит, задекларований платниками під час дії воєнного стану на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, з урахуванням даних податкових накладних та розрахунків коригування, зареєстрованих у Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX
--
З повагою,
відділ інформаційної взаємодії
ГУ ДПС у Рівненській області
Податкові новини, корисну інформацію та анонси подій читайте на сторінках Фейсбук.
ГУ ДПС у Рівненській області: https://www.facebook.com/tax.rivne

Поділитися: