Внесок підприємств Рівненщини до бюджету – понад 400 мільйонів гривень податку на прибуток
Як повідомив в.о. начальника Головного управління ДПС у Рівненській області Віталій Чуй, упродовж семи місяців 2021 року підприємства області сплатили до Зведеного бюджету України 405,5 млн грн податку на прибуток. Так, до державного бюджету бізнес Рівненщини спрямував 364,9 млн грн, а місцеві скарбниці отримали 40,6 млн гривень. Загальні надходження перевищили надходження минулого року до зведеного бюджету на 91,6 млн гривень.
За словами очільника податкової служби області Віталія Чуя, досягнення таких показників – це результат відкритих і партнерських взаємин з бізнесом, якісного сервісного обслуговування платників податків та підвищення податкової культури населення.
Варто зазначити, що на Рівненщині платниками податку на прибуток зареєстровано майже 4,5 тисячі суб‘єктів господарювання.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX”
Витрати на оплату допоміжних репродуктивних технологій можна включати до податкової знижки
В Головному управлінні ДПС у Рівненській області інформують, про можливість включення до податкової знижки витрат на оплату допоміжних репродуктивних технологій.
Нагадаємо, що перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки, визначено у п. 166.3 ст. 166 Податкового кодексу України. Зокрема, до даного переліку включається сума витрат платника податку на оплату допоміжних репродуктивних технологій згідно з умовами, встановленими законодавством, але не більше ніж сума, що дорівнює третині доходу у вигляді заробітної плати за звітний податковий рік (п.п. 166.3.6 п. 166.3 ст. 166 ПКУ).
До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема, квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і особу, яка звертається за податковою знижкою (їх покупця (отримувача), а також копіями договорів за їх наявності в яких обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк оплати за такі товари (роботи, послуги) (п.п. 166.2.1 п. 166.2 ст. 166 ПКУ).
Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у річній податковій декларації про майновий стан і доходи, яку платнику необхідно подати не пізніше 31 грудня включно наступного за звітним податкового року.
Податкову декларацію платники податків можуть подавати в один із таких способів (за вибором):
- особисто або уповноваженою на це особою;
- надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;
- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу.
Звертаємо увагу, якщо платник податку до кінця 2021 року не скористається правом на нарахування податкової знижки за наслідками 2020 року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX”
Одноразова (спеціальна) добровільна декларація підлягає камеральній перевірці у спеціальному порядку
У Головному управлінні ДПС у Рівненській області роз’яснюють, що відповідно до п. 6 підрозд. 9 прим. 4 розд. XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) декларант, який має намір скористатися одноразовим (спеціальним) добровільним декларуванням щодо належних йому активів фізичної особи, протягом визначеного підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ періоду одноразового (спеціального) добровільного декларування, має право добровільно подати до контролюючого органу одноразову (спеціальну) добровільну декларацію (далі – Декларація) в порядку та за формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
При цьому в Декларації не зазначається інформація про джерела одержання (набуття) декларантом об’єктів декларування.
Крім того, п. 13 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ передбачено, що податкова перевірка контролюючим органом не проводиться щодо джерела отримання декларантом чи фізичною особою, що підпадає під дію п. 10 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, доходів, за рахунок яких було одержано (набуто) задекларовані таким декларантом активи або активи, передбачені п. 10 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ.
Водночас податківці інформують, що відповідно до п. 15 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ Декларація підлягає перевірці у спеціальному порядку.
Так, Декларація підлягає у порядку, передбаченому підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, камеральній перевірці, яку контролюючий орган проводить протягом 60 календарних днів, що настають за днем подання йому відповідної Декларації (п.п. 15.1 п. 15 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ).
Метою проведення камеральної перевірки Декларації є виявлення арифметичних та логічних помилок.
Наразі контролюючим органом розробляється Порядок проведення камеральних перевірок одноразових (спеціальних) добровільних декларацій.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»